هتل های سه ستاره آنتالیا
نوشته شده توسط : elham

هتل پامیرا آنتالیا

هتل پامیرا یک هتل بسیار زیبای 3 ستاره در شهر آنتالیا و در فاصله ی 200 متر از دریا واقع شده است. هتل پامیرا تور آنتالیا نوروز 94 دارای اتاق هایی با امکانات رفاهی مناسب برای میهمانان تور آنتالیا 94 است که شامل مینی تریا، حمامی لوکس و لوازم بهداشتی کامل به همراه سشوار، تلویزیون LCD ، تهویه و سایر امکانات رفاهی می باشد. هتل پامیرا آنتالیا از استخر رو باز به انواع یکی از تفریحات هتل بهره می برد. سرویس اینترنت رایگان در هتل پامیرا آنتالیا همیشه در دسترس میهمانان تور آنتالیا عید 94 خواهند بود و آزادانه میتوانند از آن در تمام مواقع استفاده کنند. 

هتل هادریانوس آنتالیا

هتل هادریانوس یک هتل 3 ستاره در نزدیکی منطقه تاریخی کالی واقع شده است و بسیاری دیگر از مناطق دیدنی مانند دروازه هادریانوس، پارک کارالیگلو و مناره کسیک در اطراف آن و در فاصله ی کمتر از 100 متری واقع شده اند. هتل هادریانوس تور آنتالیا نوروز 94 با بندر قایقرانی و ساحل دریای مرمره فاصله ی بسیار کمی دارد و میتوان به راحتی به صورت پیاده روی از این منطقه زیبا نیز دیدن کرد. هتل هادریانوس تور آنتالیا 94 بسیار محدوده ی زیبایی دارد که از پوشش گل ها و گیاه های متفاوتی تشکیل شده است. اتاق های هتل هادریانوس تور آنتالیا عید 94 امکاناتی نظیر مبلمان مجلل، حمام اختصاصی و تلویزیون با گیرنده های ماهواره ای را دارا می باشند.

هتل رویال سیتی آنتالیا

هتل رویال سیتی آنتالیا هتلی 3 ستاره بر فراز صخره های Falez، و در منطقه لارای شهر آنتالیا قرار گرفته است. هتل رویال سیتی تور آنتالیا نوروز 94 در فاصله ی 3 کیلومتری از آبشارهای زیبای دودن و 15 دقیقه ای از فرودگاه قرار دارد. اتاق های هتل رویال سیتی تور آنتالیا 94 دارای سیستم تهویه هوا، تلویزیون، بالکن خصوصی، یخچال کوچک، سیستم تهویه هوا و امکانات بهداشتی مناسبی می باشند. چشم انداز اتاق های هتل رویال سیتی آنتالیا به سمت دریای مدیترانه است که لذت استراحت در اتاق را برای میهمانان تور آنتالیا عید 94 چند برابر می کند. اینترنت رایگان در هتل رویال سیتی آنتالیا موجود است و دیگر امکانات هتل رویال سیتی آنتالیا برای میهمانان  تور آنتالیا نوروز 94 میتوان به استخر روباز ، استخر کودکان ، سونا و حمام ترکی اشاره کرد.

 

مطالب مرتبط :





:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های سه ستاره آنتالیا, معرفی هتل های آنتالیا, هتل های خوب آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: